پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261875
هفته دولت بهترين فرصت براي ارزيابي عملکرد دولت است
تاریخ انتشار : 1402/06/03 17:43:05
نمایش : 391
امام‌جمعه فارسان گفت: هفته دولت فرصت مناسب براي ارزيابي است هم مردم دولت را ارزيابي کنند و هم دولت خودش را بررسي کند و ببيند که چه مقدار در مسير شعارها و اهدافي که اعلام کرده و مردم و رهبري از او مطالبه داشته‌اند حرکت کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر فارسان گفت: روزهاي قبل يعني 28 مرداد يکي از مهم‌ترين وقايع پر عبرت تاريخ معاصر ماست که بنده هر نوبت به گوشه‌اي اشاره‌کرده‌ام و تأکيد مي‌کنم عزيزان بخصوص جوان‌ترها بيشتر مطالعه کنند.
 
وي تصريح کرد: مقدماتي فراهم شد تا اين کودتا اتفاق افتاد قبلاً کاري کردند تا مردم نسبت به آينده خودشان نااميد بشوند. اين نااميدي بسيار خطرناک است نابودکننده است همين کاري که امروز دشمنان کشور با جنگ روايت‌ها و تأثير بر افکار مردم ما انجام مي‌دهند و همه ما وظيفه داريم با اين دشمني و هر حرکتي که روح نااميدي را در مردم به وجود مي‌آورد مقابله کنيم.
 
وي بيان داشت: حضرت آقا هم پنجشنبه هفته قبل فرمودند: نبايد خسته بشويم. امروز روز خسته شدن نيست، روز نااميد شدن نيست؛ امروز روز شوق است، روز اميد است، روز حرکت است. در ۲۸ مرداد استعمار به کمک استکبار کاري کردند که مردم به رهبران خودشان بي‌اعتماد شدند و از هم جدا شدند، بي‌اعتمادي و جدائي ملت از دولت که آمد، دولت وقت به‌راحتي سرنگون شد و ديکتاتور دوباره بر مسند نشست.
 
وي افزود: بايد امروز مواظب بود همان روش را دوباره احياء نکنند. مي‌بينيم گاهي بي‌اعتمادي را القاء مي‌کنند، بين مردم و دولت جو بي‌اعتمادي ايجاد مي‌کنند. اين‌همه دشمني که در طول بيش از چهل سال انجام دادند، براي اين است که دستشان از همه‌چيز کوتاه شد که هيچ، امروز خودشان هم در معرض نابودي قرارگرفته‌اند.
 
 
امام‌جمعه فارسان گفت: هفته گذشته چندجمله‌اي در مورد مسجد عرض کردم و اهميت آن آن‌قدر هست که اين هفته هم چند جمله عرض کنم. مسائل مسجد فراوان است از بنا کردن مسجد، تعمير مسجد، جايگاه مسجد، تطهير مسجد، غربت مسجد، حرمت مسجد، همسايه مسجد، حرف زدن در مسجد، روشنايي مسجد، نشستن در مسجد، تکريم مسجد که در روايت دارد: کسي که حرمت مسجد را نگه دارد، خدا را شادان و خندان ملاقات خواهد کرد و پرونده اعمالش را به دست راست او خواهند داد.
 
وي افزود: راجع به رفتن به مسجد رسول خدا فرمودند: هرکس به‌سوي مسجد گام بردارد، در برابر هر گامي ۱۰ حسنه برايش ثبت و ۱۰ گناهش پاک و ده درجه و منزلت او در بهشت بالا مي‌‌رود. عرض کردم گستره کارهاي مساجد زياد است بخشي از آن، خدمات اجتماعي است. نبايد در اطراف مسجد شماها کسي که گرفتاري دارد وجود داشته باشد. مگر اينکه خبر نداشته باشيد. حتماً براي اين بخش هم بايد فکري داشته باشيد. اولياء مسجد در محله و منطقه مسجد خودتان براي اطراف مسجد برنامه داشته بايد. مگر مي‌شود شما متولي و امام مسجد باشيد اما از اطراف مسجد خبر نداشته باشيد؟! با همين گروه‌هاي جهاديِ مواسات کارهاي بزرگي مي‌شود انجام داد.
 
 
حجت‌الاسلام ملک پور به هفته دولت اشاره داشت و افزود: در ايام هفته دولت و شهادت شهيدان گران‌قدر رجائي و باهنر هستيم که دومين دولت بعد از انقلاب که هم جوان بود و هم حزب‌اللهي را تشکيل دادند. خاطره آن عزيزان را گرامي مي‌داريم و براي اين دولت عزت و سعادت و موفقيت بيشتر از خداي منان مسئلت مي‌نماييم. به عزيزانمان در استان و شهرستان هم خدا قوت و خسته نباشيد عرض مي‌کنم.
 
وي بيان داشت: امروز هم ميز خدمت داشتند. امروز هم تعداد زيادي از عزيزان آمده بودند. البته هر هفته هست؛ و اين هم سنتي شده است هفته دولت فرصت مناسب براي ارزيابي است هم مردم دولت را ارزيابي کنند و هم دولت خودش را بررسي کند و ببيند که چه مقدار در مسير شعارها و اهدافي که اعلام کرده و مردم و رهبري از او مطالبه داشته‌اند حرکت کرده است. قطعاً همين کار خواهد شد؛ همان‌طور که در سراسر کشور مديران دولتي در نمازهاي جمعه شرکت کردند که امروز هم ميزبان مهمان بزرگواري بوديم
 
وي عنوان داشت: بنده ضمن گفتن خدا قوت و تقدير و تشکر از انبوه فعاليت‌ها و گستردگي آن در عرصه‌هاي گوناگون به‌خصوص فساد ستيزي و عدالت محوري و تحول‌آفريني و محروميت‌زدايي که اين دولت داشتند در طول دو سال گذشته که توسط رئيس‌جمهور محترم و اعضاي کابينه و ديگر دولت‌مردان انجام‌گرفته که قابل‌مقايسه با قبل نيست بايد بعض نکات را هم يادآوري کنم که به وظيفه‌اي که دارم عمل کرده باشم.

 انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html